
استراتژیهای بازاریابی خدمات (بخش اول)، زمانی که شرکتها به استراتژیهای بازاریابی فکر میکنند، معمولا نام و تکنیکهای خاص و ثابتی را در نظر میگیرند. این روشها و تکنیکها تا زمانی که بازاریابی وجود داشته باشد، مورد بحث و مد نظر قرار خواهند گرفت. اما استراتژیهای بازاریابی خدمات در طول سالها، به خصوص پس از رسیدن بازاریابی دیجیتال، تکامل بیشتری یافته و رفتار خریداران خدمات نیز تغییر کرده است. مشتریها به احتمال زیاد ابتدا به دنبال خدماتدهندهها در اینترنت جستجو میکنند و سپس نظرات مشتریهای دیگر را برای ارزیابی خدماتدهنده میخوانند. در واقع این موضوع دامنه استراتژیهای بازاریابی خدمات زیاد میکند. امروزه رقابتی ماندن، به معنای گرفتن بهترین مزیت از انواع استراتژیها است. اما از بین تمام روشهای بازاریابی خدمات موجود بیایید نگاهی به چند استراتژی کاملا اساسی بیندازیم که کمک میکنند یک کسب و کار خدماتی در رقابت شانس موفقیت بیشتری داشته باشد.

استراتژیهای بازاریابی خدمات (بخش دوم)، در این مقاله به بررسی ادامه روش ها و استراتژی های بازاریابی خدمات خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ویژگی ها و انواع خدمات، بر اساس تعاریفی که در دهههای اخیر و در پژوهشکدههای اقتصادی به عنوان ویژگیهای خدمت گفته شده است، میتوان چهار ویژگی منحصر به فرد برای خدمات عنوان کرد. در این مطلب به معرفی و بررسی این 4 ویژگی خواهیم پرداخت. در ادامه نیز به معرفی انواع خدمات می پردازیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با بازاریابی خدمات و قدمت و تاریخچه آن، در قرون اخیر و با افزایش گوناگونی کارها و تخصصیتر شدن آنها، انجام خدمات و به دنبال آن بازاریابی خدمات به موضوعی جدی تبدیل شده است. این در حالی است که در گذشته اصلیترین موضوع برای انجام معاملات بین انسانها خرید و فروش محصولات بود. در حال حاضر استفاده از خدمات کسبوکارها به قدری با زندگی ما ترکیب شده است که نبودن شرکتها و متخصصهای خدماتی دیگر قابل تصور نیست. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب مروری بر تاریخچه بازاریابی خدمات خواهیم پرداخت.

آشنایی با روش "روابط عمومی دیجیتال"، یکی از روش های موثر در بک لینک سازی، روابط عمومی دیجیتال و وبلاگ نویسی مهمان از جهات متعددی با یکدیگر همپوشانی دارند، اما در شرایطی که وبلاگ نویسی بیشتر روی دریافت بک لینک تمرکز میکند، روابط عمومی دیجیتال از دو جهت متفاوت است که در این مقاله ما قصد داریم به آنها بپردازیم. همچنین در ادامه به بررسی روش "روابط عمومی دیجیتال" و مراحلی که برای استفاده از آن باید انجام دهید خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

آشنایی با برخی از روش های کسب درآمد از اینترنت، شاید بتوان گفت یکی از محبوبترین مشاغل سالهای اخیر، کسب درآمد از اینترنت در منزل است. برای آنکه درآمد آنلاین و اینترنتی داشته باشید، تنها به یک خط اینترنت و کامپیوتر نیاز دارید تا مرحله اول کار را پیش بروید. اما باید بدانید که علاوه بر اینترنت و دستگاهی برای انجام کار، این فعالیت به دانش و تخصص هم نیاز دارد. بدون داشتن تخصص و یادگیری راه های کسب درآمد اینترنتی نمیتوان به موفقیتهای بالا در این کار رسید. برای همین است که بسیاری از افراد، پس از شروع این فعالیت، به زودی آن را کنار میگذارند. پس کسب درآمد از اینترنت یعنی کسب دانش و تخصص آنلاین و به کارگیری درست و بهینه آن در فضای مجازی. چنانچه راه های کسب درآمد اینترنتی را یاد بگیرید و طرز صحیح استفاده از آن را بدانید، میتوانید مسیر رشد را در این کسب و کار، راحتتر پیدا کنید.
- آشنایی با راهکارهای ضروری برای موفقیت در کسب درآمد از اینترنت
- چرا کسب درآمد اینترنتی در فضای آنلاین جذاب است؟
- آشنایی با کانال های مناسبی که می توان از آنها در پرفورمنس مارکتینگ استفاده کرد
- آشنایی با روش های پرداخت و چالش های پرفورمنس مارکتینگ
- بازاریابی محتوایی چیست و از چه زمانی این سبک از بازاریابی در بین مردم رواج پیدا کرد؟